Blog

Czasami piszemy coś ciekawego - bądź na bieżąco :)

AdWords
11 września 2018
Google Elevator – zakończenie programu

W 2017 roku zostaliśmy wybrani przez Google do uczestnictwa w programie Google Elevator (poprzednia nazwa programu to Google Rising Stars). Program skierowany jest do agencji charakteryzujących się ponadprzeciętnym wzrostem i potencjałem. Tym bardziej cieszymy się, że mogliśmy się znaleźć w tym gronie razem z 19 innymi agencjami 🙂 Wczoraj 10 września 2018 program miał swoje […]

AdWords
21 czerwca 2018
AdWords, czy pozycjonowanie — co jest bardziej efektywne i czy jesteś skazany tylko na jedną opcję? cz. 2

W poprzedniej części artykułu zastanawialiśmy się, czy tradycyjne SEO umiera i czy nie lepiej postawić na AdWords. Dzisiaj kontynuujemy nasze rozważania i postaramy się podać ostateczny werdykt tej rywalizacji. Budżet — wybierasz oszczędność, czy efektywność? Najrozsądniej powierzyć zadania freelancerom, czy agencjom SEO, które zajmują się tym na co dzień. Tutaj jednak czeka wiele pułapek, bo […]

AdWords
15 maja 2018
AdWords, czy pozycjonowanie — co jest bardziej efektywne i czy jesteś skazany tylko na jedną opcję? cz. 1

„Jaki jest sens starać się o wysokie pozycje, skoro jakaś firma wykupi sobie linki sponsorowane w AdWords i będzie pozamiatane, bo ich strona pojawi się najwyższej w wynikach wyszukiwania?” — takie pytanie zadaje sobie niejeden właściciel firmy, który chciałby skuteczniej docierać do nowych klientów. No właśnie, jak to właściwie jest z tym pozycjonowaniem i linkami […]

AdWords
17 października 2017
Najczęściej popełniane błędy w kampaniach Google AdWords – część 1

Częstą przyczyną niepowodzenia kampanii AdWords nie jest nieodpowiedni budżet przeznaczany na reklamę, a błędne ustawienia konta. Źle przygotowana kampania może być powodem braku kontroli nad reklamami, a co za tym idzie “przepalania” się pieniędzy. Audyt kampanii AdWords pozwala wskazać, co zostało źle przygotowane, powinien nakreślić drogę w celu uzyskania lepszych efektów bez zmiany przeznaczonego budżetu. […]

Dobre praktyki
17 października 2017
Certyfikat SSL – dlaczego warto mieć go na swojej stronie

W dobie wykonywania większości transakcji przez Internet, składania zamówień i przetwarzania danych osobowych na wielu serwisach certyfikat SSL (https:) jest gwarancją bezpieczeństwa. Certyfikat SSL to narzędzie poświadczające wiarygodność domeny oraz jej właściciela. Potwierdza szyfrowanie danych wprowadzanych przez użytkownika do serwera. Gwarancja ta jest udzielana przez niezależny podmiot czyli wystawcę. Informacje przesyłane pomiędzy użytkownikiem a witryną […]

Wiadomość została wysłana
Zamów bezpłatną wycenę!
Zostaw nam swoje dane - odezwiemy się w przeciągu 24h!
Administratorem Państwa danych osobowych jest Online Media Agata Podubińska z siedzibą przy ul. Jana Uphagena 27/703; 80-237 Gdańsk. więcej..
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Online Media Agata Podubińska z siedzibą w Gdańsku podanych danych w celu przesłania Państwu odpowiedzi na zapytanie, przesłanie oferty, usług fimry, a w końcu realizacji umowy o świadczenie usług przez firmę. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. regulamin
Posiadamy certyfikaty:
double click icon
Skontaktuj się z nami!
localisation icon
ul. Jana Uphagena 27/608
80-237 Gdańsk