Zdecydowana większość z nas codziennie korzysta z portali społecznościowych. Spędzamy godziny korzystając z Facebooka nie tylko w czasie wolnym, ale często też w pracy. Media społecznościowe są zatem idealnym sposobem, aby wypromować działalność i dotrzeć do klientów, którzy mogą być zainteresowani naszymi usługami.
Facebook Ads oferuje mnóstwo możliwości targetowania - możemy wybrać: wiek, płeć, lokalizację, zainteresowania, urządzenia. W każdej z tych kategorii możemy sprecyzować dokładniejsze wytyczne np.: wybrać zainteresowanie motoryzacją jako wyznacznik grupy docelowej. Tworzymy odpowiednio dostosowaną listę obecnych klientów, do których kierowane są treści reklamowe. Ponadto odpowiednio poszerzamy tę listę, aby dotrzeć do osób na Facebooku, potencjalnych klientów, którzy mogą być zainteresowani produktem. Całość działań monitorujemy i optymalizujemy tak, żeby osiągnąć jak największy zwrot z inwestycji.